Snøgutta!



Jeg har drømt om en stor snømann lenge og etter et opphold på det snøfattige østland, ble lysten for stor!
Snøen lå kram og klar på utsiden og vi klarte ikke dy oss. Karl ble stoka og var gira på for å komme igang.
Vi skulle lage to store snømenn!  

Svette og tårer trillet mens vi rulla de vanvittig tunge snøballene avgårde. 
Konkurranse instinktet mitt tok overhånd og jakten på den største snøballen endte i melkesyre og et veldig flaut spørsmål.. 
Karl.....kan du hjelpe meg?  Et kremt som lød noe sånn som "stusslig",  forlot munnen hans i det han forsto problemet mitt.  Espen....Du er for svak sa han etterpå. 

Snømann ble det omsider og jeg er sikker på at de er størst av alle snømenn i hele Sogn. 
Resultatet av blodslit ble ganske kult!
Skal innrømme at Karl sin, som er til venstre ble hakket finere enn min! 



Kommentarer

Photo gallery

Populære innlegg