Legzira Beach

De kulturelle forskjellene er store og spennende å studere på nært hold. Språket er umulig å forstå men maten er nydelig! Det er varmt klima og strendene er endeløse! Jeg snakker om Marocco!
Marocco med sine 31 millioner innbyggere gjør at Norge føles lite!

I byene er det mennesker over alt, de står, sitter, ligger og tigger på de merkeligste steder! Vi fant imidlertid et sted hvor vi fikk være i fred fra både tiggere og gateselgere!
Jeg har ikke vært på et vakrere sted enn strandområdet rundt Legzira beach! (se bilde)

Så vidt jeg med min 7 ukers geologi bakgrunn kan se så er det grovt sortert sandstein, som har blitt utsatt for erosjon av havet! Dette har ført til spektakulære grotte og tunnel dannelser på strendene.
( Jeg skal tilbake til det stedet)

Kommer flere bilder fra turen de nærmeste dagene.

Kommentarer

Photo gallery

Populære innlegg