Fullmåne



Jeg må innrømme å ha litt over middels interesse for månen, den er liksom så nært, men samtidig er det så vrient å komme seg dit. Er sikker på at månen  henger der oppe å ler av oss som bygger, hakker, forurenser og styrer på jorda.

 Tipper at månen er greit stoka på at NASA finner det for kjedelig å vase rundt der, og heller stikker videre for å forurense i andre solsystemer. Jeg er forsåvidt på månen sitt lag, men hvis muligheten om måneferd noen gang skulle by seg, ville jeg ikke vært sein med å ta turen.

Jeg aner en blå ring rundt månen, ( mest synlig oppe til venstre ) aner ikke hva det er, så hvis noen har forslag så rop ut!

Bildet er tatt gjennom en tele kikkert. Med hele 2300 mm zoom, kom jeg for nærme månen! Ikke var jeg i stand til å zoome ut heller.

bla bla i dag, men dæven månen er fin. Se opp, den var full i går.






Kommentarer

Photo gallery

Populære innlegg