Hovslageren Karl

Det er spennende med mennesker som går sine egne veier . Du kan si at alle går sine egne veier, men veldig mange velger veier som samfunnet og miljøet rundt forventer. Jeg tror at denne miljøpåvirkningen kan hindre mennesker i å ta sine egne valg. Spesielt når kontroversielle valg står for tur.
Når alt kommer til alt er det de valgene du selv tar, som gjør det til den du er. 

Karl er en kompis som er ekstremt flink til egne valg. Jeg skvatt første gang han sa at han skulle bli hovslager. Hovslager ja...... sa jeg, som om jeg viste alt om yrket. Men etter å ha smakt på ordet i et par sekunder, forsto jeg fort hvor lite jeg egentlig visste om betydningen.  En rekke spørsmål rullet fram på tunga og det pinligste var. Hva i all verden er egentlig en hovslager?

De neste dagene kommer noen bilder av karl som utfører sitt håndverk. '
Da vil du også få et innblikk i en hovslagers harde arbeid!

Kommentarer

Photo gallery

Populære innlegg