Simen Up Side Down .......



   -"Simen up side down Dølgård har blitt denne karens nye navn"

Det hele begynte med en spøk i bilen på veien til dalen. Øystein har i lengre tid fablet om en dobbel backflip mens resten av oss andre dødelige har gnagd på tanken om å ta en backflip.

Simen hadde aldri sett verden opp ned før, mens Lars stort sett henger opp ned i klatreveggen. Det er ingen tvil om at det er Simen som måtte dra mest i kon-får sona si for å nå målet. Etter at både Lars og Øystein hadde landet sine baklengs saltomortaler var det nå Simen sin tur.

En GIGA kicker ble bygget ved siden av basen, mens Simen stressa løp opp til toppen av overrennet. Med en hanske av hver sort trasket han oppover overrennet til Lars ga beskjed om at nå var farten god nok.

Tillitsfull som han er satte han skiene i fartsretningen, bøyde seg i knærne og satte nesa rett mot hoppkanten.

Jeg kunne høre han puste i det han passerte meg.
Ingen sa ett ord! .....................................................JAAAAAAAAA! Brøler vi andre!


Simen kastet seg bakover akkurat som Lars hadde forklart, endelig skulle han få se verden opp ned!
Han strekker seg ut og chillern i lufta helt til han innser at: Faen......kommer ikke bakken snart?        Han henger opp ned i lufta og jeg ser han rett i øynene. Han forsvinner over kanten og ned i landingen......Hadde han klart det?




Jeg hører Simen rope, Lars roper, Øystein roper og jeg roper fordi de andre roper!
Det var gledesrop!
 Simen hadde landet og bildet over er det neste jeg så av han.
 Smilende, stolt og rimelig høylytt rundet han kulen med hendene over hodet!
Det var bare en ting av alt han sa jeg forsto: -" En gang til.. LETT" OG vips var han på toppen av overrennet igjen

Simen husker ikke så mye av det som skjedde i lufta,
men vi har bildene godt festet på netthinnene våre.

Vi er stolte at deg Simen!



Kommentarer

Photo gallery

Populære innlegg